Nieuws

Ontdek alle nieuwtjes van Kids&Us

Lees de nieuwtjes van Kids&Us

“Born to be Me” is er, de nieuwe Kids&Us-campagne voor het schooljaar 2022-2023

Gepubliceerd 25/04/2022 door Kids&Us

Sommigen zijn geboren om te zingen, anderen om les te geven, weer anderen om verhalen te vertellen. Maar iedereen is geboren met een doel in het leven, een drijvende kracht die ons voortstuwt en ertoe aanzet om onszelf te verbeteren en dag na dag te blijven leren. Je hoeft niet de beste te zijn. Je hoeft ook geen leider of referentie te zijn in je vakgebied. Het belangrijkste is dat je een voorbeeld bent voor jezelf.[CD1] 

Maak kennis met “Born to be Me”, de nieuwe Kids&Us-campagne die niet alleen ons engagement voor kinderen wereldwijd weerspiegelt, maar ook onze bestaansreden: dat alle kinderen betekenisvol Engels leren, in een omgeving vol belangrijke educatieve ervaringen die dienen als een instrument om de wereld te verkennen, en ze eventueel te veranderen.

Deze campagne toont het groeipotentieel van kinderen, hun vermogen om voor zichzelf op te komen en hoe ze zich voorbereiden om hun leven te leiden en de wereld te verkennen. Bij Kids&Us groeit het Engels mee met de leerlingen. Het verrijkt hun levens, zodat ze kunnen worden wat ze willen en hun dromen kunnen waarmaken, wat deze ook moge zijn. Want allemaal, groot of klein, hebben we iets dat ons drijft. Dat is waar de naam van onze campagne vandaan komt: “Born to be Me”.

Kids&Us en onze methode

Bij Kids&Us leren we Engels op een zinvolle manier, en bovendien doen we dat volledig in het Engels. We vergezellen onze leerlingen totdat ze volwassen zijn, want we zijn ervan overtuigd dat betekenisvol leren een fundamenteel recht is van elk kind. Kids&Us werd opgericht met de bedoeling de wereld van het Engelse onderwijs te veranderen en er een unieke en allesomvattende ervaring van te maken, met de vastberadenheid om een verschil te maken. En zo ontstond Natural English, een methode die kinderen niet alleen in staat stelt Engels te leren zoals ze hun moedertaal leren, op een spontane en natuurlijke manier, maar die ook rekening houdt met hun emoties en deze omvormt tot een middel om op een zinvolle manier te leren.

En ook dit jaar hebben we ons doel en de drijfkracht die ons zo kenmerkt, verwerkt in onze jaarlijkse campagne. “Born to be Me” is een leuke, kleurrijke campagne geïnspireerd op de pop-rockcultuur, muziek en de behoefte van kinderen om zich uit te drukken. En, zoals altijd, zijn onze leerlingen de hoofdrolspelers.

De “Born to be Me”-campagne is gemaakt door en voor kinderen. We hopen dat jullie er net zoveel van genieten als wij!

#BornToBeMe

Delen op >