Een service die het verschil maakt

Een service die het verschil maakt
Een service die het verschil maakt

Ondersteuning voor de franchisenemer

Kids&Us beschikt over meer dan 100 professionals die u hun expertise aanbieden bij verschillende kerntaken die komen kijken bij de onderneming. Ze zorgen voor een uitstekende ondersteuning voor iedereen in het franchisenetwerk. Het doel? Van elke school, stuk voor een stuk, een succesverhaal maken.

Het team van Kids&Us vervoegen betekent deel uitmaken van een jong, vooruitstrevend project in constante groei. Bovendien werken we samen met experts die onze franchisenemers constant opvolgen en bijsturen waar nodig.

Advies en knowhow

Zodra de handtekeningen geplaatst zijn, maken de nieuwe franchisenemers deel uit van het Kids&Us-netwerk en kunnen ze rekenen op onze uitgebreide ondersteuning:

  • Opvolging tijdens het openingsproces van het centrum (zoektocht naar een geschikte locatie, inrichting van het interieur en startopleiding van de franchisenemer) om de resultaten vooropgesteld in het businessplan te behalen.
  • Advies op maat betreffende het commerciële werk en de marketing die tijdens het eerste jaar komt kijken bij een nieuwe school.
  • Opleidingen in de hoofdzetel van Kids&Us door de verschillende departementen om de franchisenemer perfect op weg te helpen: promotie en verkoop, pedagogie, HR, aankoop, communicatie en marketing.
  • Op verschillende vlakken permanente bijscholing, online of face to face, voor alle medewerkers van de Kids&Us-scholen.
  • Persoonlijke ondersteuning gedurende het hele jaar om zo de behoeftes te evalueren en de resultaten te analyseren.
  • Advies bij het selecteren van de beste leraars, die een initiële opleiding krijgen en constant bijgeschoold worden volgens de Kids&Us-methode.
  • Onderzoeken om de tevredenheid van de gezinnen en franchisenemers te meten alsook hulpmiddelen om de ontwikkeling en prestaties van de leerlingen te meten.
  • Audits van de lessen van alle leraren in alle Kids&Us-centra om de pedagogische kwaliteit en de correcte toepassing van de methode te garanderen.
  • Constante ontwikkeling van het pedagogisch materiaal en van nieuwe producten die het Kids&Us-universum verrijken.
  • Een jaarlijkse campagne per land in de belangrijkste periodes op het vlak van (her)inschrijvingen en het aantrekken van nieuwe leerlingen, bedrijfsmateriaal voor alle campagnes rond de producten en diensten, lokalisatie van het merkondersteunend materiaal en andere content.
Delen op >