English for babies, children, and teens
The path to learning English through every stage of life
The Method
A method based on the mother tongue acquisition process
Our courses: an educational journey by stages!
Where English happens
Our schools
Kids&Us has over 600 schools, so it’s highly likely there’s one near you. Choose your area so your child can start their journey today.
Our activities in English
Kids&Us Universe
An endless array of themed activities in English that stimulates the children’s imagination and helps them to stay in touch with the language.
Proud of Kids&Us
You can find us in Spain, Andorra, Italy, France, Belgium, Czech Republic, Mexico, Myanmar, Vietnam and Japan
students
schools
loyalty rate
Open your own Kids&Us school
A successful model
Join an innovative project with a very clear mission: to continue being pioneers in the English language teaching sector with the will to shape the future for generations to come.
Learn at home
Resources to learn English
It is important that the children continue to be exposed to English at home, in a natural way, in their family environment.
6 idées pour célébrer Easter et le début du printemps avec votre enfant en anglais
Easter et le début du printemps approchent à grands pas ! Voici une excellente occasion de partager des moments privilégiés avec votre enfant tout en explorant l’anglais de manière amusante et créative.
Le 8 mars est la Journée internationale des femmes, une occasion de réfléchir aux progrès, aux défis et à la lutte qui se poursuit pour l’égalité des sexes dans le monde. Cette journée commémore le courage et la détermination des femmes qui ont joué un rôle fondamental dans l’histoire et appelle à un avenir plus équitable et inclusif. La Journée internationale des femmes nous rappelle également qu’il reste encore beaucoup à faire.
Que signifie apprendre l’anglais avec sens?
Que signifie apprendre l’anglais avec sens ? Pourquoi apprenons-nous plus et mieux quand quelque chose nous est familier ?
Marta García, directrice produit de Kids&Us, et Héctor Ruiz, directeur de la International Science Teaching Foundation et chercheur en psychologie cognitive de l'apprentissage, en parlent.