Wij gebruiken eigen cookies en cookies van derden om de kwaliteit van de navigatie te verbeteren en u relevante inhoud en informatie aan te bieden. Lees ons volledige cookiebeleid.

Nieuws

Ontdek alle nieuwtjes van Kids&Us

Lees de nieuwtjes van Kids&Us

Kids&Us brengt meer dan 1000 mensen bijeen in Sevilla

Gepubliceerd 09/04/2019 door Kids&Us
Kids&Us brengt meer dan 1000 mensen bijeen in Sevilla

They have the power, we have the formula  (“Zij hebben de bouwstenen. Wij hebben de formule”). Dat is de slogan van de nieuwe Kids&Us-campagne voor het schooljaar 2019-2020, The English Formula. De reclamecampagne, die in mei van start gaat, wil met die slogan de aandacht vestigen op de winnende combinatie die de Kids&Us-methode biedt: het aangeboren leervermogen van de kinderen combineren met de troeven van haar eigen, spontane methode die afgestemd is op hun groeiproces. 

De presentatie door Susanna Sala, creatief directeur, had als hoogtepunt de muzikale opvoering met het campagnelied Essentially Us, dat alle aanwezigen uit hun stoel deed opveren.  

Werksessies en conferenties 

De nieuwe campagne werd voorgesteld in het kader van de 9e jaarlijkse Kids&Us-Conventie die dit jaar in Sevilla plaatsvond. De Conventie werd bijgewoond door meer dan 1000 personen die bij het bedrijf betrokken zijn. Tijdens de conventie werden werkdagen, conferenties, lezingen en een teambuilding gehouden waarbij de straten van de Andalusische hoofdstad gevuld werden met de kleuren van Kids&Us. Natàlia Perarnau, oprichtster van het bedrijf, deed samen met Marta García, de verantwoordelijke voor Pedagogische Kwaliteit, de pedagogische innovaties uit de doeken waar Kids&Us momenteel aan werkt en die tijdens de komende cursussen in de praktijk zullen worden omgezet. 

Delen op >